Tijdmanagement: mijn 10 Gouden Tips

 

Beste bezoeker,

Dit artikel is gewijzigd en verplaatst naar mijn nieuwe privésite. Ga erheen

Mijn excuses voor de overlast.

Met vriendelijke groeten,

Renske Cramer

 

 

Lees ook:

 

Over Renske Cramer
Ik ben gepensioneerd communicatie- en marketingadviseur. Ik houd me bezig met dingen die nóg leuker zijn dan werken ;-)

2 Responses to Tijdmanagement: mijn 10 Gouden Tips

  1. Pingback: 2011: meer doen in minder tijd ? GTD helpt ! « Renske Cramer Tekstproducties

  2. Pingback: GTD (2): de trucs met de mappen « Renske Cramer Tekstproducties

Geef een reactie

