Autobelettering ? Doen !

Maak van uw auto een rijdend visitekaartje !

Onderschatten bedrijven de mogelijkheden en effecten van autobelettering ? Dat zou erg jammer zijn.

Als je erop gaat letten, zie je toch heel wat busjes, vrachtwagens en andere bedrijfsvoertuigen rondrijden zonder belettering. Of met een slecht leesbare of onhandige tekst. Een gemiste kans, want een goede belettering kan – afhankelijk van je branche – heel effectief zijn.

Meteen al contacten !

Ik heb dat laatst zelf ondervonden. Op de zijpanelen en de achterkant van mijn auto heb ik een bescheiden boodschap laten aanbrengen (foto). Geloof het of niet: de eerste de beste dag dat ik ermee op pad was, leverde dat al 3 contacten op !

Twee ondernemers hadden de auto zien staan op de parking van de Evenementenhal in Gorinchem, waar ik voor een klant een vakbeurs bezocht. Een derde had de auto gespot in een file toen ik op weg was naar huis. En sinds die tijd krijg ik met enige regelmaat reacties dankzij de belettering. Terwijl die toch niet eens zo groot en opvallend is.

Auto wordt rijdend visitekaartje

Kortom, het was de (overigens bescheiden) investering meer dan waard. Als uw auto of uw bedrijfswagens nog onbeletterd rondrijden, zou ik echt overwegen ze van een passende boodschap te laten voorzien.

Renske Cramer

Over Renske Cramer
Ik ben gepensioneerd communicatie- en marketingadviseur. Ik houd me bezig met dingen die nóg leuker zijn dan werken ;-)

2 Responses to Autobelettering ? Doen !

  1. Remy de Jong zegt:

    Hoi Renske,

    Ik ben het helemaal met je eens!

  2. Ruud zegt:

    Sommigen zijn van mening dat deze oude (bewezen) vorm van reclame effectiviteit aan het verliezen is. Naar onze mening echter totaal niet! Het blijft nog altijd steevast een van de meest rendabele vormen van reclame.

Geef een reactie

